MEIE LUGU
TERE TULEMAST THE BODY SHOPI
Meie lugu algas 1976. aastal Inglismaal Brightonis meie asutaja Dame Anita Roddicki uskumusest millessegi revolutsioonilisse – et äritegevus saab olla kihutavaks jõuks heategudele. Tema nägemuse vaimus oleme murdnud reegleid, olnud ausad ja algatanud muutusi juba üle 40 aasta.

“Äri muudab maailma. See on võimeline muutma ühiskonda pea igal moel, mida oskame kujutleda.”
MITTE NII HARILIK KOSMEETIKAETTEVÕTTE
Kui The Body Shop avas esmakordselt 1976. aastal uksed oli tegu ühe pisikese roheliseks värvitud poega Brightonis, Inglismaal. Selle lähenemine ilule oli radikaalselt erinev valdkonna suurtest tegijatest. See oli lihtne – sisuks eetiliselt hangitud ja naturaalset päritolu koostisosad maailma eri paigust ning pakendiks kergesti taastäidetavad anumad. Brändi keskmeks tooted ja ilurežiimid, mis on loodud igaühele ja panevad naised end oma nahas hästi tundma, lubamata kunagi neid kellekski teiseks muuta.

“Sotsiaalne ja keskkondlik suundumus on lõimunud ettevõtte olemusega. Need pole meie esimene ega teisejärguline siht, vaid alati kõige meie tehtava keskmes.”
TEERAJAJA SOTSIAALSE MUUTUSE VALLAS
40 aastat tagasi oli selline lähenemine ajast ees. The Body Shop on alati olnud enam kui lihtsalt ilukaubamärk tulenevalt Anita kirest meie planeedi vastu. Eesmärk on olnud kasumit ja põhimõtteid harmooniliselt ühendada. Meie tooteid pole kunagi testitud loomadel ning nende valmistamisel ei ole ekspluateeritud inimesi. Oleme töötanud käsikäes farmerite ja hankijatega ning aidanud kogukondadel maailma eri paigus areneda ja õide puhkeda läbi meie Ausa Kaubanduse programmi. Täna kõnnib meie sammudes üha enam brände ja meil on selle üle väga hea meel. Meie planeet vajab seda.

“Ilu on väljendus kõigest, mis sulle enda puhul meeldib”
ILU ÜMBERDEFINEERIMINE


TÜDRUKUTE JA NAISTE VÕIMESTAMINE
ÄRI KUI POSITIIVSET MUUTUST KIHUTAV JÕUD
