Pakendid

Soovime läheneda plastiku- ja pakendiprobleemile teisiti, et püüelda edasi meie brändi jätkusuutlikumaks muutmise poole. Drastiline muutus plastiku elimineerimise kasuks ei ole praegu lahendus. Vastutustundliku hankimise ja kasutamise korral võib ka plastik olla jätkusuutlik materjal. See põhimõte teebki meie seisukoha plastikukriisi osas unikaalseks. Loe veel töös olevate projektide kohta, mille abil kavataseme selle sihi ellu viia.

MIS ON THE BODY SHOPI SEISUKOHT PAKENDAMISE OSAS?

Plastikukriis ei mõjuta ainult meie planeeti, vaid ka meie inimesi. The Body Shopis näeme plastikukriisi teise nurga alt. Meie eesmärk on võidelda lisaks plastikureostusele ka meie inimeste heaolu eest.
Meie peamine siht on korda saata positiivne sotsiaalne muutus ja võimestada kogukonda meie Ausa Kaubanduse ümbertöödeldud plastikuga. Pikas perspektiivis võtame eesmärgiks selle, et meie tooted ja pakendid ei mõjuks negatiivselt keskkonnale ja neid oleks võimalik ümbertöödelda.

AUSA KAUBANDUSE ÜMBERTÖÖDELDUD PLASTIK

AUSA KAUBANDUSE ÜMBERTÖÖDELDUD PLASTIK

Soovime jõustada inimesi ja ühtlasi kaitsta meie planeeti. Oleme esmalt võtnud kasutusele Ausa Kaubanduse ümbertöödeldud plastiku Bengalurust, Indias meie šampoonide ja palsamite pudelite valmistamisel* ning järk-järgult hakkame seda kasutama ka teiste toodete pakendite valmistamisel.
Ausa Kaubanduse plastik aitab juba esimestel kasutuselevõtu aastatel pakkuda 2500 Bengaluru jäätmekorjajale stabiilset sissetulekut, paremaid töötingimusi ja väljateenitud tunnustuse ja positsiooni ühiskonnas.

*100% ümbertöödeldud plastik ja 15% Ausa Kaubanduse ümbertöödeldud plasik, v.a pudelikorgid.

Enam kui 3 miljardit inimest maakeral elab ilma reguleeritud jäätmekäitlussüsteemita. Ainuüksi Indias tegutseb 1,5 miljonit jäätmekogujat. Teeme Bengalurus koostööd organisatsiooniga “Green Force”. Nad töötavad linna tänavaid puhtana hoidvate jäätmekogujatega, kellest enamus on dalitid ehk kastisüsteemi välised nn. puutumatud. See ühiskonnaklass elab ja töötab kehvades tingimustes, kannatab diskrimineerimise ja ebapüsiva tasusüsteemi tõttu. Soovime neid isetuid kangelasi jõustada ja tunnustada.

Uuri lisaks

KASUTAME MEIE PAKENDITES ROHKEM TAASKASUTATUD PLASTIKUT

Post-Consumer Recycled (PCR) ehk kasutatud pakenditest ümbertöödeldud plastik on juba olemasolev materjal, mida on võimalik mõistlikult rakendada. Seetõttu on alates suvest 2019. kõigis meie 60ml, 250ml ja 750ml pudelites (dušigeelid, kehakreemid, näopesuvahendid, spreid ja näoveed) vähemalt 75% PCR plastikut. Nii jääb aastas valmistamata umbkaudu 580 tonni jagu uut plastikut.

JÄTKUSUUTLIKUMA BRÄNDI LOOMISE AJAJOON:

2022

Meie eesmärk on aastaks 2022 kasutada 75% PCR (kasutatud pakenditest ümbertöödeldud) plastikut kõigis meie sarjades ja formaatides. Tegemist on suure muutusega praeguselt 10% PCR plastiku sisalduselt kõigis meie sarjades. Miks mitte 100% PCR? Nii vähendaksime ümbertöötlemiseks võimalikku eluiga. Lisades väikse koguse kasutamata plastikut veendume selles, et meie pakendeid on võimalik uuesti ümbertöödelda*.

2025

Kogu meie kasutatav plastik saab olema vaba fossiilkütusest ja kavatseme koguda 100% meie pakendijäätmete mahust meie tootmisahelas ümbertöötlemiseks.

2030

Meie eesmärk on kasutada 20 eri plastikuliigi asemel vaid kolme, et muuta pakendite sorteerimine tarbija jaoks lihtsamaks. Soovime meie “Tagasta. Taaskasuta. Tarvita” ja muude ettevõtmiste raames koguda 25% jagu rohkem pakendeid, kui müüme. Lisaks sellele, et jäätmete kogumine vähendab pakendite keskkondlikku jalajälge võimaldab see ümbertöödeldavate materjalide kasvu ka teistes tööstustes. 

*Kasutatav uus plastik pärineb taastuvast allikast ega ole valmistatud fossiilkütusest

KAS MEIE PAKENDEID SAAB ÜMBERTÖÖDELDA & TAASKASUTADA?

KAS MEIE PAKENDEID SAAB ÜMBERTÖÖDELDA & TAASKASUTADA?

Proovime võimalusel kasutada ümbertöödeldavaid materjale – näiteks meie toodete transpordipakendid on 100% taaskasutatavad. Uuri logo meie pakenditel, et saada teada, kas pakendit on võimalik ümbertöödelda.

Miks mitte katsetada upcycling’ut? Tutvu inspiratsiooni saamiseks meie YouTube videojuhenditega.

AVASTA VEEL