Lugege palun see dokument hoolikalt läbi, sest see sisaldab Kasutustingimusi, millest nõustute kinni pidama juhul, kui jätkate  The Body Shop’i e-poe www.thebodyshop.ee kasutamist. Alltoodud Kasutustingimused puudutavad The Body Shop’i e-poe kasutamist ja oste, mille The Body Shop’i e-poes sooritate.

Need Kasutustingimused kehtivad teie ja The Body Shop International Limited Eesti frantsiisettevõte Bodybalt OÜ (“The Body Shop“ või „meie“) registreeritud aadressil Põhja pst. 25, Tallinn 10415, registrikood: 10977538, KMKR nr: EE100860182 vahel.

Need kasutustingimused on saadaval e-poe iga lehekülje all oleval lingil. Need on samuti lisatud e-kirjana saadetava tellimuse kinnituse manuses. Me jätame endale õiguse Kasutustingimusi muuta. Palun kontrollige neid iga kord enne e-poe külastamist, et näha tehtud muudatusi.

Saatke palun Kasutustingimuste või The Body Shop’i e-poe kohta käivad kaebused, päringud või kirjad meie klienditeeninduse e-posti aadressil shop@thebodyshop.ee või helistage telefoninumbril 53091717 (tööpäevadel 9-17).

THE BODY SHOP’I TOODETE OSTMINE

Te saate osta ainult tooteid, mis on:

  • - Müügiks saadaval ja The Body Shop’i e-poes kuvatud andmetega
  • - Mõeldud kohaletoimetamiseks Eestis
  • - Isiklikuks kasutuseks endale või teie poolt määratud toode saaja(te)le. Me jätame endale õiguse tellimusest keeldumiseks, kui meil on põhjust arvata, et tellitud tooted on mõeldud edasimüügiks.

Ostmiseks saadaval olevate kaupade andmed (sealhulgas hind) on äratoodud The Body Shop’i e-poes. Püüame kirjeldada oma tooteid nii täpselt kui võimalik, kuid võib ette tulla vigu, samuti ei pruugi teatud ajal kuvatav teave kajastuda tellimuse tegemise hetkel.

Kui meie e-poest ostetud toode ei vasta tootekirjeldusele, on teie ainus ja ainuõiguslik lahendusvõimalus tagastada toode kasutamata kujul.

 

TOODETE TELLIMINE

Meiega lepingu sõlmimiseks peate olema üle 16-aastane ja omama kehtivat krediit- või deebetkaarti või pangakontot.

Kõik e-poes saada olevate toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Saatekulud ei ole hinnas.

Esmakordsel tellimisel küsitakse teilt, kas soovite end kliendiks registreerida (kasutades e-posti aadressi, Facebook`i või Gmail`i kontot) või tellite lihtsalt külalisena.

Registreerimise valimisel peate sisestama oma e-posti aadressi või võite kasutada Facebook`i või Gmail`i kontot. Kui te olete juba Love Your Body™ lojaalsusprogrammi liige, tunneme me teie andmed ära ja avame teile automaatselt kliendikonto andmetega, mis andsite meile programmiga ühinemisel.

Kui te ei ole Love Your Body™ lojaalsusprogrammi liige,  siis meie e-poes registreerumisega liitute selle programmiga automaatselt. Te peate sisestama oma nime ja perekonnanime, e-posti aadressi ja sünnikuupäeva (spetsiaalse sünnipäevakuu allahindluse saamiseks). Love Your Body™ kliendiprogrammi tingimused leiate siit.

Kui te ei soovi meie lojaalsusprogrammiga liituda, võite teha tellimuse külalisena.

Meie e-poodi korduvalt sisenemiseks peate sisestama oma registreeritud e-posti aadressi ja salasõna. Saate siseneda ka oma Facebook`i või Gmail`i kontot kasutades.

Kui olete tooted, mida tellida soovite, välja valinud ja need ostukorvi lisanud, klõpsake tellimise lõpetamiseks nupule „Maksma“. Sellele nupule vajutamisega on leping sõlmitud ja teil on kohustus tellimuse eest maksta.

Veidi aja pärast peale tellimuse vormistamist saadame teile e-kirja kinnitusega. Kui te ei saa e-kirja kinnitusega, saate kontrollida tellimuse olekut oma kliendikontolt või kui tegite tellimuse külalisena, võtta ühendust meie klienditeenindusega.

Me võime tellimusest keelduda või mitte saada seda töödelda juhul, kui:

  • - Tellitud toodet ei toodeta enam või see ei ole enam saadaval.
  • - Teie krediit- või deebetkaart ei võimalda makse autoriseerimist.
  • - Te ei vasta osas „The Body Shop toodete ostmine“ määratud kriteeriumitele.

Kõik tellimused sõltuvad saadavusest, näiteks võidakse eriolukorras esitada samaaegselt kaks tellimust tootele, mida on saadaval ainult üks. Sel juhul võtame teiega ühendust ja teeme kindlaks parima lahenduse - kas kohaletoimetamise mõistliku lisatähtaja jooksul või samaväärse toote saatmise. Kui te ei ole sellega nõus, tagastame raha.

 

KLIENDI ISIKUANDMETE KASUTAMINE JA TÖÖTLEMINE

Ostulepingud registreeritakse ja salvestatakse meie andmebaasis.

Teie isikuandmeid säilitatakse, töödeldakse ning kasutatakse teabevahetuse ja e-poest tellitud kaupade kohaletoimetamise eesmärgil vastavalt sätestatud kehitavatele seadusandlusele. Registreerimisvormil vastava informatsiooni esitamisega väljendate oma nõusolekut saama meie teavitusi.

Isikuandmete konfidentsiaalsus ja turvaline kasutamine tagatakse vastavuses andmekaitse seadusega ja infoühiskonna teenuste seaduse nõuetega.

Teie isiklikke andmeid ei edastata ühelegi kolmandale isikule, väljaarvatud tellimuse kohaletoimetamise eest vastutavale partnerile ja ainult teie tellimuse kohaletoimetamise eesmärgil.

Kui te soovite oma konto kustutada, võtke palun ühendust meie klienditeenindusega.

 

MAKSEVAHENDID

Saate valida ühe järgnevatest makseviisidest: krediit- või deebetkaart, internetipank, pangaülekanne (ainult juriidilised isikud).

Hetkel ei saa The Body Shop e-poes kasutada kinkekaarte.

Krediit- või deebetkaart

Me aktsepteerime järgnevaid kaarte: Visa, Visa Electron, Mastercard krediitkaart, Mastercard deebetkaart, Maestro.

MaestroMastercard / Visa

Krediit- või deebetkaardi andmete sisestamisel on teie ühendus meie poolt turvatud. Me ei salvesta makseinfot oma andmebaasi. Me kasutame 3D Secure süsteemi , mis on Visa ja Mastercard’i poolt väljaarendatud turvalahendus.

Mastercard SecureCode     Verified by Visa

 

Internetipank

Logite sisse oma internetipanga kontole, kus avaneb automaatselt juba ettevalmistatud maksekorraldus.

Hetkel on Eesti kasutajatel võimalik kasutada Swedbanki internetipanka.

Pangaülekanne

Võimalik ainult ettevõtetele. Me saadame arve teie e-postile 1 tööpäeva jooksul peale tellimuse vormistamist, te maksate arve ja me saadame makse laekumisel teile tellitud kauba.

 

KOHALETOIMETAMINE

Toimetame kauba ainult Eesti territooriumil asuvale aadressile.

Kui soovite tellida mõnda teise riiki, minge kodulehe alumisse paremasse osasse ja vajutage asukoha valimisele. E-pood ei ole saadaval kõikides riikides.

Tasuta kohaletoimetamine tellimusele alates 39€

Tasuta kohaletoimetamiseks peab tellimus ületama 39€ väärtuse. See summa arvestatakse peale kõigi allahindluste rakendamist ega sisalda kohaletoimetamise tasu.

Pakiautomaat - 2,55€

Kohaletoimetamine lähimasse Omniva pakiautomaati vastavalt teie valikule.

Kui esitasite tellimuse tööpäevadel enne kella 15, saate tellitu üldjuhul kätte järgmisel tööpäeval.

Kui esitasite tellimuse peale kella 15, nädalavahetusel või riigipühal, võite tellimuse saabumist oodata kahe tööpäeva jooksul.

Niipea, kui teie pakk on valitud pakiautomaati saabunud, saate juurdepääsukoodiga tekstisõnumi oma telefonile.

Saate jälgida tellimuse staatust enda kontole sisse logides.

Juhul, kui teil ei ole kontot ja tegite tellimuse külalisena, saate jälgida oma tellimust võttes ühendust meie klienditeenindusega.

Kuller - 4,50€

Kui esitasite tellimuse tööpäevadel enne kella 15, saate tellitu üldjuhul kätte järgmisel tööpäeval. 

Kui esitasite tellimuse peale kella 15, nädalavahetusel või riigipühal, võite tellimuse saabumist oodata kahe tööpäeva jooksul.

Kuller helistab teile enne paki kohaletoimetamist aja kokkuleppimiseks.

Saate jälgida tellimuse staatust enda kontole sisse logides.

Juhul, kui teil ei ole kontot ja tegite tellimuse külalisena, saate jälgida oma tellimust võttes ühendust meie klienditeenindusega.

Kauba kättesaamine kauplusest - 0€

Võite oma tellimuse tasuta kätte saada meie kauplusest Rocca al Mare keskuses, aadressil Paldiski mnt 102, Tallinn.

Tellimused, mis esitatakse tööpäevadel enne kella 15, on valmis kaupluses kättesaamiseks samal päeval. Helistame Teile niipea, kui tellimus on valmis.

Kui esitasite tellimuse peale kella 15, nädalavahetusel või riigipühal on see järele tulemiseks valmis järgmisel tööpäeval.

Pangaülekandega makstud tellimuste kohaletoimetamise aeg

Saadame tellimuse välja peale makse laekumist.

 

KAHJUSTATUD, DEFEKTSED VÕI VALED TOOTED

Meil on kohustus saata tellitud tooted teile defektivabadena.

Kahjustatud, defektse või vale toote saamisel on selle lihtsaimaks käsitlusviisiks saata sellest tõendav foto. Saatke palun foto meie klienditeeninduse e-postile, et saaksime probleemiga lähemalt tutvuda – sellistel juhtudel vastutame meie tagastuse eest.

Kahjustatud, defektsete või valede toodete tagastamisel maksame tagasi ostuhinna, saatekulud ja tagastuskulud. Muul juhul korraldame teie toodete tagastamise oma kuludega. 

Kahjustatud, defektsete või valede toodete ümbervahetamisel saadame teile tasuta vahetustoote ja tagastame tagastuskulu. Muul juhul korraldame teie toodete tagastamise oma kuludega.

 

KAEBUSTE KÄSITLEMINE JA VAIDLUSTE LAHENDAMISE ALTERNATIIVVIISID

Kui teil on kaebusi toote saadavuse või kvaliteedi osas, saatke palun e-kiri meie klienditeenindusele aadressil shop@thebodyshop.ee. Me kinnitame teie kaebuse kättesaamise ja vastame 7 tööpäeva jooksul, saates teile e-kirja.

Kui meil ei õnnest rahuldavat lahendust leida, on teil vastavalt tarbijakaitse seadusele õigus kasutada vaidluse lahendamiseks muid viise. Te võite saate kirjaliku kaebuse meie registreerimisaadressile, tuues ära:

  • - oma nime ja perekonnanime, kontaktandmed
  • - esitamise kuupäeva
  • - vaidluse olemuse, oma kaebuse ja selle põhjendatuse.

Oma õiguste kohtuvälise lahendamise kohta saate rohkem lugeda:

www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijale/kaebuse-esitamine

www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon

 

TAGANEMISÕIGUS

Teil on õigus põhjuseid esitamata taganeda käesolevast lepingust 14 päeva jooksul.

Tagastada on võimalik vaid avamata ja kasutamata tooteid. Kui kosmeetikatooteid on peale kohaletoimetamist avatud, ei ole need hügieenilistel põhjustel tagasisaatmiseks kõlblikud.

Taganemistähtaeg lõppeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil teie või kolmas isik, kes ei ole kauba kättetoimetaja ja kelle te olete kättesaajaks määranud, on saanud kauba füüsiliselt oma valdusse.

Taganemisõiguse kasutamiseks teavitage meid oma otsusest taganeda käesolevast lepingust ühemõttelise avaldusega (nt e-postiga saadetud kiri). Te võite selleks kasutada lisatud taganemisteate näidisvormi, kuid see ei ole kohustuslik.

Bodybalt OÜ
shop@thebodyshop.ee
Klienditeenindus: 53091717

Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui te saadate teate taganemisõiguse kasutamise kohta enne taganemistähtaja lõppu.

Lepingust taganemise tagajärjed

Kui te taganete käesolevast lepingust, tagastame teile kõik teilt saadud maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad teie valitud kättetoimetamisviisist, mis erineb meie pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamisviisist) põhjendamatu viivituseta ja hiljemalt 14 päeva jooksul alates päevast, mil me saame teada teie otsusest käesolevast lepingust taganeda. Teostame nimetatud tagasimaksed kasutades sama makseviisi, mida te kasutasite algses tehingus, välja arvatud juhul, kui te olete sõnaselgelt andnud nõusoleku teistsuguse makseviisi kasutamiseks; igal juhul ei kaasne teile sellise maksete tagastamisega seoses teenustasusid.

Võime viivitada tagasimaksetega seni, kuni oleme kauba tagasi saanud või kuni te olete esitanud tõendid, et te olete kauba tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Peate kauba tagasisaatma või andma selle põhjendamatu viivituseta üle meile mitte hiljem kui 14 päeva jooksul päevast, mil te teatasite meile oma taganemisest käesolevast lepingust. Tähtajast on kinni peetud, kui te saadate kauba tagasi enne 14-päevase tähtaja lõppu.

Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta teil.

Kauba saab tagastada The Body Shop’i kauplusesse Eestis külastades kaupluseid: Viru, Kristiine, Rocca al Mare ja Ülemiste keskustes Tallinnas, Port Artur2 keskuses Pärnus ja Tasku keskuses Tartus.

Kaupade posti või kulleriga tagastamisel olge hoolikas toodete pakkimisel, et need ei saaks transportimisel kahjustada. Me soovitame kasutada postiteenust või kullerit, kes tagab nii jälgitavuse kui kindlustuse.

Aadress kaupade posti või kulleriga tagastamiseks:
Rocca al Mare keskus, The Body Shop’i kauplus, Paldiski mnt 102, Tallinn 13522
Telefoninumber: 53091717

 

SALVESTA TINGIMUSED PÜSIVAL ANDMEKANDJAL

Tingimuste PDF formaadis salvestamiseks kliki siia.