







Laia valiku kaunite käsitsi valmistatud kinkekarpide hulgast leiab igaüks lemmiku, kuhu pakkida omanäoline kingitus kallimatele. Meie Ausa Kaubanduse partner Get Paper Industries toodab pakendeid taaskasutuse põhimõtteil Nepalis. Paber valmib näiteks tekstiilivabrikute puuvilla tootmisjääkidest. Get Paper Industries pakub tööd pea 400 inimesele ning toetab aktiivselt kohalikke kogukonnaprojekte.
Kommentaarid
Koostisained
Koostisained
Paberkotid
Meie kinkekotid ja -karbid on valmistatud puuvillakangast ja paberijäätmetest Ausa Kaubanduse…
RohkemKohaletoimetamine ja tagastamine
Kohaletoimetamine ja tagastamine
-
Pakiautomaat
2.55 €
Kohaletoimetamine lähimasse Omniva pakiautomaati vastavalt teie valikule.
• Tööpäevadel enne kella 15:00 esitatud tellimus toimetatakse kohale järgmisel või ülejärgmisel tööpäeval;
• Pärast kella 15:00 või puhkepäevadel esitatud tellimus toimetatakse kohale 2-3 tööpäeva jooksul.
-
Kuller
4.50 €
Tarne Omniva kulleriga sinu välisukseni.
• Tööpäevadel enne kella 15:00 esitatud tellimus toimetatakse kohale järgmisel või ülejärgmisel tööpäeval;
• Pärast kella 15:00 või puhkepäevadel esitatud tellimus toimetatakse kohale 2-3 tööpäeva jooksul.
Täpne tarnaeg ei ole ette teada.
-
Kauplus Rocca al Mare
0.00 €
Võite oma tellimuse tasuta kätte saada meie kauplusest ROCCA AL MARE keskuses, aadressil Paldiski mnt 102, Tallinn.
• Tööpäevadel enne kella 15:00 esitatud tellimuse saab kauplusest kätte samal päeval.
• Pärast kella 15:00 või puhkepäevadel esitatud tellimuse saab kauplusest kätte järgmisel tööpäeval.
Helistame Teile niipea, kui tellimus on valmis.
-
Tagastamine
Tooteid on võimalik tagastada 14 kalendripäeva jooksul alates tellimuse kättesaamise päevast. Tagastatada on võimalik vaid avamata ja kasutamata tooteid. Kauba saab tagastada postipakiga või The Body Shopi Eesti kauplusesse.

Vali muutus noorte jaoks
Maailma riigijuhtide keskmine vanus on 62 aastat, kuigi enam kui 40% maakera populatsioonist on alla 25 aasta vana. Usume, et noortel on võtmeroll meid kõiki puudutavate otsuste langetamises. Seepärast algatame uue globaalse kampaania partnerluses ÜROga, et võimendada noorte hääli teedrajavate otsuste tegemisel.
Seisa positiivsete muutuste eest