X #

Email updatesClose

This is an example of a possible error message which can have as much lines as you want from none to ...

Meie ajalugu

1976

Kõige esimene The Body Shop’i kauplus avatakse 26. märtsil Inglismaa lõunarannikul Brightonis. 1978. aastal avatakse esimene ülemere frantsiis kioskina Brüsselis ja 1982. aastaks avatakse keskmiselt kaks uut poodi kuus.

1986

"Save the Whale" ehk Päästke Vaal on esimene suurem kampaania, mille Anita ja The Body Shop koostöös Greenpeace'iga algatavad.

1987

Esimene Ausa Kaubanduse programmi toode The Body Shop’ilt on Lõuna-India koostööpartneri Teddy Exports'i toodetud massaažirullik jalgadele. Tänu koostööle The Body Shop’iga avatakse 1994. aastal Teddy kool, mis võimaldab harida kohalikke lapsi. 

1988

Anita Roddickile omistatakse Briti impeeriumi ordu ohvitseri tiitel. 

1990

Rajatakse The Body Shop Foundation - heategevuslik organisatsioon, mis rahastab inimõiguste, loomade ja keskkonna kaitsmist. 

1992

Müügile tuleb esimene kehavõi, nimelt mango kehahooldussarjast. Sellest on saanud üks The Body Shop'i kuulsamaid tooteid ja seda on korduvalt imiteeritud, kuid meie oma on originaal, mis võidab siiani üle maailma auhindu.

1996

Loomkatsete vastane kampaania kogub neli miljonit allkirja ehk saab tolle aja suurimaks petitsiooniks. See esitatakse Euroopa Komisjonile ja novembris 1998. Meie kampaania tulemusel keelustatakse Ühendkuningriigis kosmeetikatoodete ja -koostisainete testimine loomadel.

1997

The Body Shop'ist saab esimene rahvusvaheline kosmeetikaettevõte, mis järgib Humaanse Kosmeetikatööstuse Standardit; meid toetavad ka juhtivad loomakaitsegrupid. 

2002

The Body Shop käivitab koostöös Greenpeace International’iga kampaania taastuva energia propageerimiseks. Tegevdirektoriks saab Peter Saunders.

2003

Algatatakse "Stop Violence in the Home" koduvägivalla vastane kampaania kogumaks annetusi koduvägivalla ohvrite aitamiseks. Anita Roddickile omistatakse Briti impeeriumi ordu rüütelkomandöri tiitel Dame. 

2006

L'Oreal tervitab The Body Shop’i enda perekonda ja on uhke, et saab oma ridu täiendada eduka loodusele suunitletud ettevõttega, millel on tugevad väärtushinnangud.

2007

The Body Shop'ist saab esimene kosmeetikaettevõte, mis kasutab jätkusuutlikult hangitud palmiõli.

2008

The Body Shop tutvustab 100% taaskasutatud polüetüleentereftalaadist pudeleid. Tegevdirektoriks saab Sophie Gasperment.

2009

The Body Shop ja laste väärkohtlemise vastane organisatsioon ECPAT International algatavad noorte ja laste seksikaubanduse vastase kampaania "Stop Sex Trafficking of Children & Young People". Kogudes seitse miljonit allkirja klientidelt üle kogu maailma saadab kampaania korda ennenägematu muutuse, kui 24 riiki üle maailma võtavad ette legislatuurimuutuse. Petitsioon esitatakse 2012. aastal ÜRO-le ja sellest saab The Body Shop'i läbi aegade suurim kampaania.

The Body Shop saab loomakaitseorganisatsiooni RSPCA elutöö auhinna.

2011

The Body Shop aitab asutada The Global Shea Alliance'i - organisatsiooni, mis aitab edendada sheavõi tootmist ja parandada sheavõid käsitsi valmistavate naiste töötasu ja elukvaliteeti. 

2012

Taasalgatame loomkatsete vastase kampaania koostöös Cruelty Free International'iga.

2013

Peale 20 aastat lakkamatut kampaaniate läbiviimist tähistame loomkatsetatud toodete ja koostisosade impordi ja müügi keelustamist Euroopa Liidus. The Body Shop pärjatakse nimeka Business in the Community Organisation'i 2013. aasta International Responsible Business tiitliga. Tegevdirektoriks saab Jeremy Schwartz.

2014

The Body Shop pälvib teist aastat järjest organisatsiooni Business in the Community tiitli International Responsible Business. 

2015

Meid tunnustatakse Global Shea Alliance'i auhinnaga jätkusuutliku sheatööstuse rajamise püüdluste eest.