X #

Email updatesClose

This is an example of a possible error message which can have as much lines as you want from none to ...

“Stop” kampaania lõpeb

Tänu 7 044 278 häälele kujunes kampaania The Body Shopi suurimaks.

Septembris 2009 alustas The Body Shop koostööd ECPAT International'i ja kohalike MTÜ-dega üle kogu maailma. Koostöö eesmärgiks oli laste ja noorte seksikaubanduse tõkestamisele pühendunud kampaania "Stop Sex Trafficking of Children and Young People". 

 

20 riiki on oma jõud ühendanud, et laste ja noorte seksikaubandust tõkestada.  7 044 278 allkirja seksikaubanduse peatamiseks on teinud sellest kampaaniast meie SUURIMA.

 Septembris 2009 käivitas The Body Shop koostöös ECPAt Internationali ning kohalike MTÜ-dega kampaania, mis keskendub alaealiste seksikaubandusele - Stop Sex Trafficking of Children and Young People.

 Inimkaubanduse eesmärgiks on Sind ekspluateerida. Laste ja noorte puhul on enimlevinud, et neid pannakse tegema illegaalset või ohtlikku tööd, või smugeldatakse nende abil narkootilisi aineid. Isegi kui noori ei panda esialgselt sekstööd tegema, saavad neid enamasti ikkagi seksuaalse ärakasutamise ohvrid, sest nad on abitus olukorras, kus keegi ei kaitse ja juhenda neid.

 The Body Shopi poodides, veebilehekülgedel ning kontorites üle kogu maailma koguti allkirju ning tehti teavitustööd. Lisaks aitasime probleemiga tegelevaid fonde ja korraldasime rongkäike!

 Kampaania eesmärk oli inimeste teavitamine probleemi tõsidusest ning inspireerida inimesi midagi ette võtma. Me kogusime 7 044 278 allkirja petitsioonile ning sellest sai meie, ning ka paljude osalenud riikide, suurim kampaania senini.

 29ndal septembril 2011 esitasime oma petitsiooni ÜRO Inimõiguste Nõukogule. Iga antud allkiri tähistas palvet midagi ette võtta noorte ja laste kasvava seksikaubanduse suhtes.

 Meie petitsioon on juba mõjutanud 20 riiki, kes on oma seadusandluses parandusi teinud. See aitab omakorda paljusid lapsi täna ning tulevikus.

 The Body Shop on äärmiselt uhke oma kampaania üle ning oleme rõõmsad, et on inimesi, kes julgevad hoolida. Meie kampaania tõestas, et iga kogutud allkiri loeb. Sinu hääl loeb!

The Body Shop ja ECPAT International jätkavad ka edaspidi koostööd, et pöörata valitsuste tähelepanu seksikaubandusele.

 Rohkem infot www.ecpat.net

Aitäh!