X #

Email updatesClose

This is an example of a possible error message which can have as much lines as you want from none to ...

Meie kampaaniad

Oleme südamelähedastel teemadel kampaaniaid korraldanud juba üle 25 aasta.
Siin on väike kokkuvõte meie saavutustest...

Stop Sex Trafficking of Children & Young People

Noorte ja laste seksikaubanduse vastane kampaania jätkub. Septembriks 2011 on müüdud üle 1.16 miljoni kätekreemi. Kasum – üle £2.5 miljoni – annetatakse organisatsioonile ECPAT ja kohalikele MTÜ-dest partneritele. Üle 7 miljoni inimese on allkirjastanud meie petitsioonidele, mis esitatakse ÜRO inimõiguste Nõukogule ja valitsustele üle kogu maailma. 14 valitsust otsustab midagi ette võtta, et pidurdada laste ja noorte seksikaubandust.

Ole aktivist

Käivitame kolmeaastase koostöö organisatsiooniga UNAIDS ning anname välja oma Punase Lindi (Red Ribbon) rinnamärgi. Kampaania käivitatakse kõigis The Body Shop kauplustes ja UNAIDS'i keskustes üle kogu maailma.

Stop Sex Trafficking of Children & Young People

Lõpetage laste ja noorte seksikaubandus on meie kõige suurem kampaania. See käivitati 65 riigis üle maailma ja kampaaniatootest, “Soft Hands Kind Heart Hand Cream” (“Pehmed käed, soe süda” kätekreem), saab enimmüüdud toode.

Get Lippy: Prevent HIV

Kartu su “MTV International” organizuota kampanija, skirta kovai su ŽIV ir AIDS. Mūsų skleidžiama žinia pasiekė milijonus žmonių visame pasaulyje, o lėšos, surinktos už kampanijos produktų pardavimus, buvo skirtos mūsų partneriui “Staying Alive”. Šis fondas šviečia jaunus žmones kaip apsisaugoti nuo ŽIV bei remia sergančiuosius.

Lõpetage koduvägivald

“Stop Violence in the Home” keskendus koduvägivalla probleemi teavitamisele. Meie kampaaniatoodete müügist koguti üle £2 miljoni tugirühmade tarvis, kes kannatanutele nõu, abi ja varjupaika pakuvad. Kampaania tulemusena muudeti Indoneesias ja koreas koduvägivalda puudutavaid seadusi.

Vali positiivne energia

Koostöös organisatsiooniga Greenpeace kogusime 6 miljonit allkirja petitsioonile toetamaks taastuvenergia kasutamist, ning toimetasime selle Maailma Säästva arengu tippkohtumisele Johannesburgis.

Jäta oma jälg

Dalai Lama abiga lanšeerime kampaania Make Your Mark (Jäta oma jälg). Kampaania koostöös Amnesty International organisatsiooniga, tähistamaks Inimõiguste Deklaratsiooni 50-ndat aastapäeva. Petitsioonile kirjutas alla kolm miljonit inimest.

Self-esteem

Vaidlustamaks ilu stereotüüpe loome nuku nimega Ruby. Kampaania eesmärk on tõsta naiste enesehinnangut ja elusädet ning algatada üle maailmset debatti keha kuju teemal.

Loomkatsete vastu

Anname Euroopa Komisjonile üle, meie poolt kogutud 4 miljonit allkirja Loomkatsete vastu. 1998. aastal keelustatakse Suurbritannias kosmeetika toodete testimine loomade peal.

Ogoni hõimu

Käivitame kampaania, tõstmaks teadlikkust Ogoni hõimu inimeste olukorrast. Hõim on tagakiusatud, kuna võitleb nafta jäätmete vastu omal maal Nigeeria Deltas. 1995-ndal aastal tapeti nende kirjanikust liider Ken Saro-Viwa, Nigeeria sõjaväelastest valitsejate poolt. Kampaania kestis kuni 1998.

Hakkab ilmuma The Big Issue

Ajakirja müüsid ja müüdi kodutute heaks ning projekti alustati juba aasta varem The Body Shop heategevusliku projekti raames. Samuti alustame pikaajalist kampaaniat Against Animal Testing (Loomkatsete vastu)

Loodi The Body Shop heategevuslik sihtasutus

Meie heategevuslik sihtasutus toetab inimõiguste- ja keskkonna alaseid projekte üle maailma. Fond on loodud toetamaks väikeseid organisatsioone, ja - gruppe kellel on raske rahastamist leida.

Peatage põletamine

Meie esimene keskkonnaalane kampaania kutsus üles peatama Brasiilia vihmametsade põletamist. Brasiilia presidendile üleantud petitsioonile kirjutas alla miljon inimest.

Päästke vaal

Meie esimene kampaania oli “Save the Whale” koostöös Greenpeace'iga. Meie eesmärgiks oli, et lõpetataks vaalapüük ning me tutvustasime jojooba õli, mida saab suurepäraselt kasutada vaalarasva asemel kosmeetikatoodetes.